Customer Experience Manager

Anne Møller Jakobsen

Anne började på 21-5 som en del av Property Operations & Support och har sedan dess övergått till rollen som Customer Experience Manager. Här får hon möjlighet att fokusera på sin passion för att skapa de bästa kundupplevelserna. Anne arbetar över hela 21-5 för att säkerställa en smidig överlämning och utveckling med ägarna i fokus. Dessutom är Anne ansvarig för Black-bostäderna och för att serva ägarna i dessa föreningar.

Anne är utbildad inom hotellbranschen med en masterexamen i hotellmanagement från England. På sina tidigare arbetsplatser har Anne alltid arbetat med utveckling och uppbyggnad av servicekoncept. På 21-5 har Anne fått möjligheten att använda sitt stora servicehjärta för att säkerställa att koncept, processer och standarder uppfyller ägarnas höga förväntningar.

Anne är gift med Peter och tillsammans har de tre döttrar och en liten hund, Carlo. Fritiden spenderas med familjen i huset i Hornbæk och i den trevliga lokala miljön. Romantiska resor prioriteras när mormor kan bokas för att passa flickorna, och annars är Anne alltid upptagen med en bra bok, älskar ett gott glas vin och att umgås med goda vänner, grannar och familj.