VI UPPFYLLER DRÖMMAR OCH SKAPAR LIVSGLÄDJE
Om oss
Sedan vi fick idén till 21-5 år 2008 har vi arbetat målinriktat för att möta de höga förväntningarna hos våra 21-5 familjer och allra helst överträffa dem.
Målet för oss är att uppfylla drömmarna om underbara semestrar i unika semesterbostäder, för att öka livsglädjen för våra 21-5 familjer.
Därför gör inget oss lyckligare än när våra 21-5 familjer skriver till oss och berättar om sina upplevelser i bostäderna och dess omgivningar, och om hur delägarskapet i föreningen har en positiv inverkan på deras liv.
Vi är väldigt tacksamma och dessutom väldigt privilegierade att få arbeta varje dag med något som ger så mycket glädje och livskvalitet till våra familjer i föreningarna.
PLATS FÖR KÄRLEK
Våra värderingar
Våra värderingar är inte bara något som finns i en manual eller på en tavla som aldrig efterlevs. Alla beslut vi tar – både för våra föreningar och för oss själva, fattar vi utifrån våra värderingar.
Vi arbetar varje dag utifrån våra värderingar för att nå våra mål:
- Vi utmanar status quo
- Vi är personliga och har roligt
- Vi är entusiastiska och djupt passionerade för det vi gör
- Vi är ärliga och tar alltid rätt väg
Vi når våra mål genom att hålla fast vid och arbeta enbart utifrån våra värderingar. Våra värderingar är något vi gör och är varje dag.
PRIS
5 Børsen Gaseller priser
Vårt mål är inte att bli stora, bara för att bli stora. Vi vill gärna växa, men vårt mål är att familjerna i alla framtida 21-5 föreningar ska vara lika glada och nöjda som alla familjer vi har i våra föreningar nu.
Vi är mycket tacksamma för våra 5 Børsen Gaseller* priser och med det uppnått status som Marathon Gazelle.
Tack till alla familjer i våra föreningar.
* Børsen är danska motsvarigheten till svenska DI Gazell. DI Gasell är ett pris som årligen delas ut av tidningen Dagens Industri till Sveriges snabbast växande företag.
PRIS
HBH Fondens marknadsföringspris
Vi blev väldigt förvånade när vi blev kontaktade av HBH-fonden sommaren 2019. Vi var med i slutomgången för att få ta emot priset Marketing Award 2019, då fonden hade upptäckt vårt koncept och vårt sätt att kommunicera.
Vi gör all vår marknadsföring själva, och vi skriver alla våra texter själva. Det var därför med stor ödmjukhet som vi tog emot priset vid prisutdelningen på Copenhagen Business School på hösten. Priset delas ut i samarbete med Copenhagen Business School, och anledningen till att 21-5 fick priset 2019 var:
"Det är ett företag som kombinerar delningsekonomi, semester och bostadsinvesteringar som får årets marknadsföringspris. 21-5 är ett danskt företag som under det senaste decenniet utmärkt sig i Danmark med ett koncept för semesterbostäder. 21 familjer köper 5 semesterbostäder tillsammans, därav namnet. Företaget går så bra att det nu är på väg till Norge, Sverige och Tyskland och vinner HBH Award 2019, som delas ut på CBS av president Nikolaj Malchow-Møller.
21-5 är ett utmärkt exempel på ett företag som har tagit vara på en av tidens starka trender, nämligen delningsekonomin, och i kombination med en djup professionell insikt har skapat en ny affärsmodell, som ger både kunder och företaget avkastning, säger Nikolaj Malchow-Møller."
Idag ges priset till en person, ett företag eller en organisation som bland annat i sin marknadsföring av en produkt eller en idé har gjort ett särskilt intryck genom en genomtänkt analys och kreativ strategi.